tag:blogger.com,1999:blog-32318376.post6977480584856988115..comments2023-11-02T13:09:03.080+01:00Comments on catalunya.ffw: "Operacíon Alas"Marc Arzahttp://www.blogger.com/profile/09237468198343621061noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-32318376.post-239296944635997542007-12-14T10:47:00.000+01:002007-12-14T10:47:00.000+01:00Ry,És cert. Però el "low cost" només és una part d...Ry,<BR/><BR/>És cert. Però el "low cost" només és una part de la solució. La clau no són només els viatges de punt a punt, sinó la capacitat de generar enllaços. Els enllaços creen massa crítica per poder alimentar vols intercontinentals. <BR/><BR/>Carles,<BR/><BR/>El megamuntatge és tan gran, tan desproporcionat, que podria arribar a caure com un castell de cartes. D'aquí l'alarma per la perdua de control d'Iberia. La majoria d'usuaris de Barajas són de fora l'àrea d'influència "mesetaria". Una molt bona part són de l'àrea mediterrània, hinterland natural de Barcelona. D'aquí que l'interés en potenciar Barcelona sigui nul.<BR/><BR/>Que hi podem fer? Per una banda treballar i potenciar el que tenim, Barcelona i la xarxa d'aeroports mitjans. Per l'altra no col.laborar amb el monstre madrileny. I menys encara invertir-hi com pretén Caja Madrid.<BR/><BR/>Trina,<BR/><BR/>I els noucentistes que tenim, perquè no fan d'empresaris? Els empresaris noucentistes sóm tu i jo. Que fem que no creem?<BR/><BR/>Josep,<BR/><BR/>Totalment d'acord. Si no podem controlar el públic, tallem-li les ales i apostem pel privat.<BR/><BR/>Gràcies,<BR/>MarcMarc Arzahttps://www.blogger.com/profile/09237468198343621061noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32318376.post-57673484161532887322007-12-12T15:29:00.000+01:002007-12-12T15:29:00.000+01:00El problema es què aqui sio volem què alguna cosa ...El problema es què aqui sio volem què alguna cosa es faci hem d'obrir la cartera sabem quin mòdel centralista de tot a Madrid tenim i si ens en volem en sortir toca invertir privadament.Josep (sl)https://www.blogger.com/profile/04202341605311874639noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32318376.post-26863955602485222572007-12-11T21:21:00.000+01:002007-12-11T21:21:00.000+01:00On són els empresaris amb perfil "noucentista"? aq...On són els empresaris amb perfil "noucentista"? aquells que varen pagar a principis de segle XX La Pedrera?...Fa dies que m'ho pregunto. Aquest cas de l'aeroport i les companyies aèries és un exemple més. Com pot ser que empresaris catalans tinguin empreses que no fomenten precissament el desenvolupament català? (Público, Antena 3, Autopistas del Mediterraneo...)<BR/>L'economicitat portada a l'extrem només rendeix al centre del poder? que m'ho expliquin..Trina Milanhttps://www.blogger.com/profile/02157011879034497316noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32318376.post-60336423904568825572007-12-11T09:25:00.000+01:002007-12-11T09:25:00.000+01:00L'empresariat català té els diners i el potencial ...L'empresariat català té els diners i el potencial per crear o comprar una línia aeria que prioritzi els aeroports catalans, sens dubte. Però el mega-muntatge de Barajas i Iberia potser ja és de tals dimensions que dificilment se li pugui fer una competència real... (crec que avui m'he llevat pessimista)<BR/>Jo vaig passar per la T4 fa unes setmanes i allò és (i perdó per l'expressió) acollonant. Acollonant i infrautilitzat, però em va permetre fer l'enllaç Cancún-Madrid-Barcelona en menys d'una hora, recollida d'equipatge i embarcament al pont aeri inclosos... <BR/>Aquí tenim el potencial, però ens falta la plataforma on desenvolupar-lo en condicions...<BR/><BR/>Carles OriachCarles Oriach i Fonthttps://www.blogger.com/profile/10240711907395892282noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-32318376.post-71223218890572273362007-12-11T00:27:00.000+01:002007-12-11T00:27:00.000+01:00Ja fa temps que si puc, des de Girona connectes la...Ja fa temps que si puc, des de Girona connectes la mar de bé amb Londres, Roma i Paris...RYhttps://www.blogger.com/profile/09071553848541849089noreply@blogger.com