dimecres, de setembre 29, 2010

Microbloc a cop de twit (recull 9)



Alguns dels twits de les darreres setmanes reciclats en forma d'amanida microbloc:

POLÍTICA:
  • Politics i responsables públics han d'anar als barris a parlar d'immigració però sense càmeres i no només quan s'acosten eleccions.
  • Hi ha polítics bombers i polítics piròmans. Jo em quedo amb els del primer grup.
  • Si algun dia es prohibeix fumar al cotxe particular o a casa de cadascú em faré fumador! El meu cotxe i casa meva son això... MEUS!
  • El lideratge surt de la missió. La missió és filla de la visió. La visió baixa del compromís. Compromís és responsabilitat. (versió 1.1)

TRIPARTIT:

  • El govern diu que hi ha + metges, + professors i + mossos que fa 4 anys. Però + funcionaris vol dir millor sanitat, ensenyament i seguretat?
  • Un bon resultat electoral s'aconsegueix amb projecte, lideratge i bona feina. Si no tens res d'això ja pots anar buscant dates ja...
  • Convocar les eleccions al novembre recorda a allò dels mals estudiants que volen endarrerir l'examen perquè no han estudiat.
  • Decididament el lema del PSC a les generals era "Si guanya Zapatero, canya a Catalunya"... o era "Si tu hi vas ells se n'enfoten"?

ECONOMIA:

  • La fàbrica Asland del Berguedà i la seva història fan pensar. Un projecte ambiciós i milionari de ppis. de segle XX. Avui en sabríem?
  • Quan sento allò de "fer de la crisi una oportunitat" penso en la ràbia que deu fer la frase als que no tenen les eines per fer-ho.
  • L'autèntic garrepa no només pateix quan gasta. Li sap greu fins i tot que gastin els altres.
  • Veig gent jove i sana demanant almoina i em plantejo si de debò "es mejor pedir que robar". (polèmic mode on)
    O