dilluns, de gener 29, 2007

Seguiment de la campanya

Fins ara nombrosos blocs s'han fet ressó de la campanya iniciada la setmana passada.

El més important, però, és que el correu amb el text model continui corrent i AENA en rebi més dels dos cents acumulats fins avui.

Gracies a tots pel suport rebut i continueu fent arribar el text a tots els vostres contactes!

6 comentaris:

Odalric ha dit...

Marc, hi ha una cosa que em preocupa: Es de justícia el que demanem, però... qui demana una T4 per Catalunya?

Marc Arza Nolla ha dit...

Odalric,

Les obres faraòniques no són el meu model. Ni tan sols per a Barcelona.

Pel que sé, la nova terminal sud garanteix el creixement de l'aeroport per als propers anys.

La T4 és una obra inamortitzable i caldrà demanar responsabilitats a AENA per la inversió milionaria injustificada.

Gracies,
Marc

Odalric ha dit...

Tens raó, només he fet referència a la T4 pq l'hem pagat (en part) nosaltres però la gaudeix Madrid.
És un símbol de la despesa sense sentit... però sempre lluny de casa.

Marc Arza Nolla ha dit...

Odalric,

En això sí que estem d'acord. Però ni tan sols això justificaria un dispendi com aquest per part nostra, a banda que no tindriem els mitjans per fer-lo.

Marc

Anònim ha dit...

Amb una T4(o el tros que en queda) ja n'hi ha prou; la qüestió està en fer un ús racional de les infrastructures existents o la terminal sud que es construeixi que permeti treure tot el suc de les possibilitats que ofereix l'aeroport per a Catalunya. De què serviria n tan sols la meitat de la T4 sense vols transcontinentals, o transport de mercaderies ?

Marc Arza Nolla ha dit...

Les infraestructures no serveixen per a res si no s'en treu partit.

Marc